Fest, Fest, Fest.....

Nu har jag kommit hem från en kväll ute i stan :)
Jag och Nadja va först hemma hos Nicole på kräftskiva =)
Runt 10 åkte vi in till stan och mötte upp Sarah och Nannis... Vi gick till Wok House.. Drack nåra öl där..
Vi skulle gå vidare till ett annat ställe, men vi gick och käka istället på Max =)

När vi käkat klart gick vi mot tunnelbanan.. 13 min fick vi vänta =(
Sarah och Nannis åkte hem.. och jag och Nadja åkte hem till mig och drack lite.. Trötta va vi och orkade inte göra så mycket... Bakis e jag ju oxå..

Nadja åkte hem nyss.. så jag sak väl gå och lägga mig snart..


Och igår när jag gick ut med min kusin och hennes vän, så gick vi till Göta Källare.. vi hade kul och full som fan blev jag.. hehe... =)
När det stängde kl 3 så gick jag och käkade en Mcfeast.. mmm.. det va gott.. :) Sen fick jag skjuts till Bandhagen, gick upp till Ante en stund... sen gick jag hem och la mig..

Så va det med min vita helg som jag skulle ha.. hahaha.. det gick inge vidare med det...


Godnatt
Kramar

Kommentarer
Skriven av: Lena

Känns som att du har problem med alkoholen när man läser din blogg. Synd. Festa är inte allt här i livet.

2008-08-24 @ 12:56:42
Skriven av: cornetto86

Nej nej.. jag har inte problem med alkoholen.. Jag tycker bara om och festa, speciellt nu när det e sommar och man e arbetslös... hehe

2008-08-25 @ 23:34:38
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0