Jiiippiiee =)

Idag var jag och kollade på det här jobbet i Kungens kurva, på ett lager på babyland... Och jag ska börja om 2 veckor =)
JIIIPPIIEE...
Fan va skönt det känns att äntligen fått nått att göra.. fast det bara är praktik nu i början.. men det kommer leda till jobb sen..
Så nu e jag glad =)

Dagen började bra, hoppas bara att den fortsätter så.. har nämligen inte fått några pengar än, som jag trodde skulle komma idag.. Och jag som ska gå ut idag med min kusin och några andra.. Hon åker tillbaka på Söndag, så vi hade tänkt och gå ut innan hon åker hem till Skåne igen.. så får se om jag kan låna av nån så länge....

nu ska jag gå och äta mat.. e skit hungrig..

Hoppas ni får en bra kväll...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0