Ångesten börjar krypa fram

16 dagar är det kvar tills det är julafton. Känner hur ångesten sakta börjar krypa fram..
Tänker tillbaka ett år hur det va då..Mycket har förändrats fast ändå inte. Vet inte riktigt om det va bättre förr, på ett sätt va det de, fast ändå inte.

Jag tycker inte om att fira julafton, fast gör det ändå för mina småkusiners skull.. Sen går jag ut och festar på kvällen..
Får väl se hur den här julafton slutar, bättre än dom två senaste hoppas jag, då det slutade med bråk och tjafs bara..

Julklappar har jag iallfall redan köpt till mina kusiner, så har man det gjort, slipper man gå runt och stressa bland alla folk sen istället..

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0