Nadjas födelsedag

Igår fyllde Nadja hela 20 år..
Jag, Sarah och Nannis möttes inne i stan runt kl.17, för att köpa en present. Vi köpte ett presentkort på 900 kr till en tatuering som hon har velat gjort hur länge som helst. Vi åkte sen till Rådmansgatan och köpte en rosa prinsesstårta, och gick sen in på restaurangen King Tan, där vi skulle käka Thai buffe =) Vi lämnade tårtan i deras kylskåp så länge.

Nadja va försenad som vanligt, så vi gick in på en pub så länge och tog en öl, Annahi kom oxå..
Efter ölen så gick vi in på restaurangen så länge och väntade på Nadja. Hon kom kl.20.

Vi alla käkade buffen, mmm... va gott det va =) När vi käkat klart så gick vi och hämtade tårtan med 20 ljus tända och sjöng ja må hon leva.... =)
Hon blev jätte glad för presenten.

Proppmätta går vi därifrån när det stängde kl. 22. Aannahi åkte hem och vi fortsatte in mot stan för att fortsätta festa. Vi gick till Citykrogen.


Imorn e det helg, och för en gångs skull så e jag uppbokad hela helgen.. men vad jag ska göra skriver jag en annan dag..

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0