Bio och party =)

I Fredags va jag på bio med Robin (killen som jag träffar) Vi såg Twilight. Den va riktigt bra faktiskt..
När bion va slut runt kl.23, så åkte vi till Fridhemsplan där han släppte av mig, skulle till Star bar, där Nadja, Sarah och Nannis va..
Dom va ju redan hur fulla som helst, så jag hälde i mig 1 grogg, 2 öl och en tequila på mindre än en timme..
Klockan började närma sig halv 1, och några som Nadja känner kom utanför stället och hämtade oss.. Vi åkte ända till rotebro på fest.. Det va väl helt okej tills när vi skulle åka därifrån så blev det bråk.. vet inte riktigt hur och varför det började, men det blev ett litet slagsmål.. Fattar inte hur en snubbe kan ge en tjej smällar.. men men.. Vi åkte därifrån iallafall...

Igår va man bra bakis.. Usch, låg hemma hela dagen..

Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0