Bläää....

Bakis är jag idag som vanligt... haha... 
Igår kom Jimmy & Jimmy hit.. Vi kollade på matchen som inte gick nå bra 2-1 till Spanien :( och så drck vi ju självklart bärs till det.. :)

När matchen va slut runt 8 så gick vi ner till Brekten.. va kareoke där.. Träffa Christer där oxå..
Blev full..  Vi gick därifrån vid halv 1 tror jag.. 

Dom åkte hem och jag åkte in till Skanstull till Metro.. Träffade en annan Jimmy där... Många Jimmy det e man känner.. hahaha...
Han va där med sina polare.. Drack ännu mer och blev bara fullare och fullare... Dansade och hade kul.. 
Stängde 3 så då åkte vi hem.. han åkte hem till sig och jag hem till mig.. brukar bli så att  jag sover hos han.. men vet inte varför det inte blev så nu.. jag vill ju helst inte sova borta när jag e full för det blir så jobbigt när jag ska åka hem sen dagen efter...

Inga bilder blev tagna heller... Tråkigt...  men men...

Ska lägga mig o vila lite nu..


Pussar o Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0