Den tuffa kärleken

Kärlek är när du inte vill sova för att verkligheten är bättre än dina drömmar 
När jag grät, så torkade jag tårarna.
 När jag ramlade, så klev jag upp igen. 
När jag blev sviken, så gick jag vidare.
 När mitt liv rasade, byggde jag upp det igen.

 När jag förlorade dig ,då lät jag tårarna rinna.
 Jag klev inte upp igen.
 Jag gick inte vidare.
 Jag lät mitt liv förbli rasat. 



Vill inte älska, vill inte hata
 Vill inte somna, vill inte vakna
 Vill inte blunda, vill inte se 
Vill inte gråta, vill inte le
 Vill inte ge upp, vill inte drömma
 Vill inte minnas, vill inte glömma
 Vill inte se sol, vill inte se snö 
Vill inte leva, vill inte dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0