:)

Idag vakna jag halv 8 av att telefonen ringde och jag som skulle gå upp halv 9 idag egentligen.. men men.. Jag åkte iväg halv 10 till farsta för att gå upp till jobbtorget.. På bussen träffa jag Linda (exets brorsas fru) och barnen.. :) Snacka lite skit.. och så fick man höra lite skvaller :) Det e alltid kul o höra.. hahaha... Gick upp till jobbtorget och hade möte där angående min praktik och jag fick förlängt :) Fan va bra... Efter det gick jag till arbetsförmedlingen och mötte Maria, hon skulle skrivaa in sig där.. Fick vänta typ en timme tills det blev hennes tur.. När vi va klara där gick jag och köpte ett par nya dojjer.. Behövs nu när det e sommar... Sen gick vi till våran gamla skola Kvicken hahah.. Maria skulle hämta sitt slutbetyg från 9:an...  Inte för att det va några betyg hon hade fått.. hahahaah....
Sen åkte jag till jobbet, kom dit runt 2.. Gick o käka lunch nästan på en gång...  Skomakarlåda blev det...mm va gott det va med riktig mat... men efter fick jag skit ont i magen... e ju oxå fortfarande lite sjuk...
Åkte hem lite senare idag än vanligt.. för jag och mamma gick runt o tog massa kort.. Kom hem vid 10..

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo på tv en stund och sen sova..

God Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0