Fan nu e man bakis igen...

Japp.. Bakis e jag idag... Blev en hel del igår.. va först ner till pizzan med en kompis och kolla lite på fotbollen som gick skit igen...  Drack lite öl ddär.. Dom stängde 23:00 så då gick vi ner till brekten istället... Träffa farsan där nerre oxå helt packad.. men men... hade kul.. Min kompis sjöng kareoke oå... Skit bra va han..

Vi gick därfifrån runt halv 1 och åkte in till söder och festa ännu mer... Blev skit full.. Vi kom hem typ runt 4.. men somna inte förren kanske runt 6-7 på morron...

Upp och jobba skulle man kl 10 oxå.. Fy fan vad jag måddde piss... men får ju skylla mig själv... haha...

Nu ska jag åka iväg till Torö igen.. Ska fira midsommar där.. Kommer bli hur kul som helst..


Ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0