Huvudet e fullt med tankar...

Idag e jag bakis.. va på Manges 30-års skiva igår.. hade jätte kul o trevligt.. fast fick en liten panikattack, fick svårt o andas.. så de va lite läskigt.. Brukar annars få det ibland när jag e bakis men nu fick jag det när jag va full istället..

Idag mår man inte så bra.. Inte bara att jag e bakis, utan har massa tankar som blandas runt i huvudet.. Gick ut och gick lite i en timme för mig själv för att rensa tankarna lite.. Allt e så struligt just nu, så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. 

Skulle behöva åka någonstans och komma bort från allt skit och bara vara och slippa tänka på allt dåligt.

Kan va jobbigt när man har så mycket tankar.. känns som om mitt huvud kommer att sprängas snart med alla mina tankar,
kanske e bäst att börja prata ut med någon om det som känns så jobbigt.. men det e ju oxå svårt.. vem kan man lite på i den här världen......???

Kommentarer
Skriven av: Anonym

Man kan inte lita på någon förutom sig själv. man gör sina problem till den storleken man vill att det ska va. Allt handlar om dur du ser o tänker om saker o ting. Ryck upp sig för fan o sluta tyck synd om dig själv.

2008-07-01 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0