Midsommar ute på Torö

Sådär ja.. Nu va midsommar klar.. Hade både roligt och tråkigt.. Ska berätta lite kort..

Vid 2 tiden så åkte jag , David och min lillebror till Davids mamma och käkade midsommar-lunch.. Va jätte trevligt där.. 
Vi åker tillbaka till David runt 17:00, då hans 4 kompisar ska komma.. Strax efter dom kom så kom min kusin Markus oxå..

Vi satte igång grillen och började grilla kött och kyckling... mmm va gott det va.. :)

När klockan va runt 8 halv 9 så började vi gå ner till bryggan, där det firas midsommar med dans på bryggan :)

Alla hade jätte trevligt o kul.. och fullare o fullare börjar alla bli..
När det e dags att gå hem runt 2 tiden så blev det bråk mellan min kusin o David... och det fortsatte ända tills vi kom hem.. 
Blev bara värre o värre så vi alla förutom David och brorsan då, åkte ner till bryggan igen och gick in i bastun för att värma oss, som vi sen sov i oxå.... hahaha... tror vi somna vid halv 8 på morgonen och vakna kl 10.. så det blev inte så mycket sömn...

David kom ner och bad förlåt och så.. men Markus hade lite svårt för att förlåta han... Davids kompisar åkte tillbaka till David medans jag och Markus åkte hem..

Otur har vi då vi måste vänta på bussen i 1 timme.. Så vi liftade.. Va ett par som stannade som oxå skulle till Stockholm.. Så det va perfekt.. 

Lite bilder från när vi nere vid bryggan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0