Torö/Nynäshamn


Nu har man kommit hem från en hel helg ute påTorö hos brorsan och David :)
Åkte dit i på Fredag kväll efter att jag har grillat med Mamma,Robban,Chefen och hans fru.. hade jätte trevligt.. :)
Kom ut på Torö halv 11 på kvällen så då hann man inte göra så mycket.. Glodde lite på tv och sen gick jag o la mig.. men på Lördagen åkte jag o David in till nynäs vi halv 11 på förmiddagen och gick på bolaget och köpte en back öl.. Åkte sen tillbaka till Torö och käka lite lunch.. Runt 1 tiden åkte vi ut med båten, blåste ganska mycket så vi la till vid en vik och la oss på stranden och sola och drack bärs :)

Vid 5 åkte vi ut igen med båten fast till Nynäshamn.. Vi gick och satte oss på Freja en sjökrog.. Drack mer öl och vi började bli lite packade.. :)
När klockan hade blivit runt 12 så gick vi vidare till en nattklubb.. va ett reggae-band som spelade där.. hade hur kul som helst.

När det stängde kl 3 så började vi gå tillbaka mot båten... Det tog oss en timme att komma fram som egentligen skulle ha tagit ca en kvart.. Haha.. men men..
Vi kom hem kl 6 på morgonen och väckte brorsan och hans tjej.. Dom blev inte så glada på oss.. hehe...
Vi käka lite sen gick vi och la oss...

Vaknade runt halv 11 av att Robin kom upp och lät.. Usch fy fan va jag mådde dåligt... Hela dan va förstöd..
Skulle ha åkt hem egentlige på Sönddagen men jag va så bakis att jag inte orkade utan sov över en natt till och åkte därifrån till jobbet idag..

Trött som fan e jag idag oxå.. Så nnu ska jag gå och lägga mig..

GODNATT PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0