Baksmälla....

Usch va jobbigt jobbigt det e och vara bakis.. fast man får ju skylla sig själv.. man vet ju vad som väntar en dagen efter.. Fast jag tog en resorb igår innan jag gick och la mig.. det e vätskersättning.. Så när jag vakna så mådde jag inte så himla dåligt, orkade till och med åka in till stan nu på dan och gå runt i det sköna vädret..
Men nu känner jag mig jätte seg och mår illa..  Så idag ska jag bara ta det lugnt så att jag e pigg o kry till imorn, då jag ska åka kryssning :) 

Igår blev det väl en lyckad kväll.. trodde först inte att jag skulle göra nått men sen så ringde Jimmy (barndomsvän) och fråga om jag skulle va med och festa lite.. Självklart sa jag.. Tackar aldrig nej till parta..hehe :) Jag kom hem runt 20:30.. Duschade och gjorde mig iordning.. Sen kom Jimmy,Jimmy & Tommy med massa bärs och sprit... Lite senare gick vi ner till krogen.. Ante kom ner sen oxå... När det stängde där gick vi hem till mig och festa lite till..
Vid halv 3 åkte jag till Hagsätra, hem till Jimmy en kille... Sov över där... :)

tack o Hej leverpastej... :):)

Kommentarer
Skriven av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-24 @ 19:49:11
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0