Saknad...

Ibland kan det vara skönt att sakna nån men oftast e det jobbigt.. Så jobbigt att det gör ont. jag saknar att det gör ont ibland. Jag saknar att ha en pappa. Visst har jag en pappa men inte som alltid finns där... han försvinner ibland  och ingen vet vart han har tagit vägen. Det ända man vet är att han är och super någonstans. han kan vara borta i flera månader och sen kommer han tillbaka som om ingenting har hänt. Så har det varit sen jag va liten så har blivit van, men man saknar ändå. 
Saknar min morbror oxå som gick bort Oktober 2006. Fast vi inte hade så bra kontakt så saknar jag han ändå. Han va alldeles för ung för att dö. Han blev bara 25 år! Jag hoppas att han har det bättre nu...
Saknar mitt gammla jobb oxå. Prima Reklamtryck :) Saknar dom som jag jobbade med, dom e så otroligt snälla, Hade aldrig kunnat få ett bättre jobb som det. jag ångrar att jag slutade där, mådde inte bra och tänkte inte klart, men nu e det försent och finns ingen återvändo.. men kommer nog alltid ha kontakt med dom.. hoppas jag iallafall :)
Sen e det en speciell person som jag saknar.. har inte träffat han på ett tag nu.. träffades lite snabbt bara men då va vi inte själva :( Hoppas att vi kan träffas snart igen och ha det lite roligt igen :) Haha.. Dom som känner mig vet vem jag menar ;)


         image9
                           image10    

Kommentarer
Skriven av: :)

aah hahhaha.. klart man vet vem killen e.

2008-05-15 @ 09:07:30
Skriven av: Cornetto

Vem skrev?

2008-05-21 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0