Köpt ny mobil =)

Nu har jag äntligen köpt mig en ny mobil. Det blev en Nokia 5310, expressmobilen.
har ju inte haft någon mp3 eller nått, så det ska bli skönt att ha något att lyssna på när man åker någonstans.

Och helgen då.. Inte har man fått mycket sömn..
I Fredags åkte jag, Nadja, Sarah och Nannis in till söder på en krog. Drack några öl gjorde vi, träffa på ett gäng killar oxå, som hängde med oss när vi skulle vidare.. Vi skulle till ett ställe i Gamla stan, men vi hittade inte.. Åkte runt med taxi inne i stan, men vi va rätt sent ute för att komma in någonstan, så vi gick till en annan krog istället.. Stängde 3 gjorde det..
Vi åkte sen alla till Orminge och efterfestade =)

Kom hem igår runt 2 tiden på eftermiddagen.. låg i sängen och slappa framför teven bara.. Lillebror kom hit oxå.

Ny vecka imorn, hoppas jag känner mig lite piggare imorn bara..

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0