Onsdag

ONSDAG e det idag.. Jag gillar Onsdagar, då e det bara 2 dagar kvar till HELG =)

Just nu sitter jag med morsan, hennes kille och deras kompis.

Och på msn e det nån tjej som skriver till mig om Fredrik (mitt ex) Hon fråga om det va jag som va tillsammans med han. Han har tydligen försökt hålla på henne, och hon ville berätta det för hans fru..

Vilken tur att det inte va jag då som va tillsammans med han.. haha.. e så skönt att slippa allt det där..

Snart e det dags och sätta sig framför tv:en och kolla på Grey`s Anatomy, ska ta en dusch först

Kramar

Kommentarer
Skriven av: Sarah

oj, min polare sa att du skrivit i din blogg om mig o Fredrik, trodde hon skojade men tydligen inte. du måste verkligen skaffa dig ett liv Jeanette, så du slipper engagera dig i andras...

2008-11-07 @ 10:27:52
Skriven av: Anonym

Hahaha.. och du sitter och läser min blogg...

Jag skriver bara om vardagen, jag skiter väl i er..

2008-11-08 @ 05:31:44

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0