Festen

Festen blev lyckad.. Vi blev 9 stycken.. Det va några som inte kom...
David kom vid halv 8 och gjorde maten.. Pasta med svampsås och skinka och sallad.. Det va jätte gott..
Vi käkade och drack.. Drack en massor, Shotar, öl och groggar.... Och full som satan blev man.. Har minnesluckor..
Men kul va det, iallafall vad jag minns.. haha..

Fick jätte fina ölglas av Lilie, och så fick jag 2 grejjer av Ante, men vill inte skriva här vad det va jag fick.. hehe :)

Adde och Ante sov kvar här... Jag och Ante däckade på soffan, och så rammlade jag tydlingen ner på golvet utan att vakna och såhär såg det ut... Hahaha...


Adde gick och passade på och tog kort såklart... Sen så bar han in min till sängen...
När jag vaknade fattade jag ingenting.. hahaha...

Idag har vi bara legat och slappat framför teven, och dom gick och köpte pizza oxå .. mmm... :)

Här e lite bilder från gårdagen :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0