En fin dikt

Slut dina ögon så ser du när jag vinkar till dig, 
Jag lovar att jag ska vinka då molnen skingrar sig, 
så du inte missar mig.

Va inte ledsen, jag mår bra.
Jag finns i ditt hjärta.
Jag ser och älskar dig, 
Visst känner du min kärlek till dig?

Där du är, där finns jag, 
Där du går, där går jag.
När du sover, sover jag hos dig.
Du är inte ensam, för jag är hos dig,
Du behöver inte gå själv, för jag följer dig.

Du ser inte mina fotavtryck, 
Men jag finns i din närhet.
Du hör mig inte då jag skrattar, 
Men min röst finns där i ljuva toner. 
När vinden tar tag i dig,
Då är det mina kramar du får utav mig.

Både du och jag vet att vi snart ses igen, 
när jag gråter är det regndropparna 
som faller till marken.
Skratta och va glad, för då mår jag bra.
Livet är så mycket mer
Av allt det du ger! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0