Idag kändes det lite bättre

På vägen till jobbet, när jag satt på bussen fick jag den där nervösa känslan att jag får ont i magen..
Dom 3 dagarna jag har jobbat harjag tyckt att det har varit ganska jobbigt med tanke på att jag tycker det e jobbigt med mycket folk, och speciellt när man inte känner någon..
men när jag väl kom till jobbet så gick det över, hade inte ont i magen och mådde inte illa... Det kändes lite bättre idag..
Så jag tror att det kommer att bli bra med tiden.. Jag har börjat prata lite mer med dom som jobbar där och det känns bra =)

Kom hem runt halv 7 idag och va helt slut.. Gick och handla mat oxå, så att jag kan ta med matlåda imorn.. Pyttipanna blev det..
Så måste sätta igång och laga till den nu oxå...


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0