Lillebror fyller år..

Jag och min lillebror åkte in till Rådmansgatan vid 18:30, vi gick och käka på Kin Tan.. en thai resturang...
Vi tog ju då självklart buffen =) Va jätte gott och inte alls dyrt heller...

Det satt ett gäng tjejer nära oss, där en tjej  fyllde 18 år.. dom hade köpt tårta, och frågade oss om vi ville ha en bit.. Robin svara blygt nej tack, men då sa jag.. jo men ta en bit du fyller ju oxå år.. och du började dom sjunga för han.. Det va jätte snällt.. Det är inte ofta ett gäng tonårstjejer e sådär schyssta.. Robin blev lite generad.. men det va gulligt gjort tycker jag..

Kom hem för ungefär en halvtimme sen.. och mätta är vi =)

Känns som att det ända jag gjort idag är och ätit.. hehe..

Hoppas ni har haft en bra kväll..

Godnatt
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0