Nått förslag?

Jobbat har jag gjort idag som vanligt, va skit trött idag, när det va morgonmöte orkade jag knappt ha mina ögon öppna.. haha.. Jobbigt om man hade somnat när det e möte liksom...
Idag gick jag ut till butiken faktiskt och skulle fylla på lite varor, det kändes inte alls bra, kände hur paniken kom.. Det e jobbigt när man e folkskygg, det hindrar en så mycket i livet.. men jag ska försöka träna bort det så småningom..
Kommer kännas så himla skönt att bara kunna gå runt i en affär själv, eller kunna gå och käka på typ mcdonalds utan att behöva ha någon som måste följa med hela tiden...

Men men.. Jag måste bestämma mig om vad jag ska köpa till min barndomsvän som har fått en liten dotter för ca 1 vecka sen.. Eftersom att jag jobbar på babyland så ser jag SÅ mycket grejjer man kan köpa.. och jag har sååå svårt att bestämma mig..

Någon som har några förslag kanske???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0