Söndag

Söndag... det e vilodagen.. =) Då kan man passa på och göra sånt som man inte hinner på vardagarna..
Jag gick och mötte Nadja idag vid 13 tiden, vi tog en taxi till Slussen, och sen åkte vi en bit bort och gjorde egentligen ingenting... Känndes nästan som att man åkte helt i onödan.. men det va ändå fint väder ute, så det va rätt skönt att va ute en stund =)
Vi åkte tillbaka till Slussen efter ca. 1 timme.. vi gick och käkade på Taco Bar, det va gott.. men har ätit lite för mycket tacos nu på sista tiden...

Åkte hem, så att jag kom hem till 4, då hade jag tvättid, så nu håller jag på och tvättar.. har bara en halvtimme kvar..

Nu e reklamen slut.. kollar på One Tree Hill =)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0