Blev lite mycket... HaHa...

Här sitter jag i Bromma hos Michel...  Hur kom jag hit egentligen??

Det började med att jag ringde till Lilie efter jobbet, och hon frågade om jag ville komma över till dom.. och med dom menar jag,: Lilie, Mange, Fanny & Sebbe.. (Fanny & Sebbe är Manges barn)
Jag hann gå på bolaget och handla 5 öl och sen gå hem och lämna mina grejjer, sen kom dom och hämtade mig.
Vi åkte och hyrde film och köpte pizza...

Vi kom hem till Lilie och Mange runt 19 tiden.. Vi käkade, och sen gick ungarna och la sig.. Jag, Lilie & Mange satt och spela Yatzy och Chicago och drack öl... Det va jätte trevligt..

Jag tog bussen vid 23 tiden, när jag har gått av i Farsta för att byta buss hem, ringer Michel, han va på en fest och frågade om jag ville komma... okey, sa jag, men ,måste bara åka hem först ocg byta kläder..
Jag åker hem och göra mig iordning och drickaer 2 öl...
Jag tar en taxi runt halv 1 in mot stan... och möter Michel..

Festan va i en slags lokal/klubb.. det va soft där..
Vi åker hem till Michel och festar vidare där..
Och nu sitter jag här framför datan och bestämmer musiken, och tänkte att jag skulle skriva  lite här i min blogg, fast det blev ju lite mycket.. men men...
Ska sluta skriva nu och umgås lite här med folket..

Hörs imorn om jag orkar komma upp och skriva.. kommer nog att vara uppe ett tag till..

Hoppas ni har haft en bra Fredag..


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0