Lugn Fredag

Idag har man jobbat, fy fan vad ont i ryggen och benen jag har, skulle behöva lite massage...
Idag stod jag mest själv och prismärkte en massa varor, det gick bra.. men det va en massa grejjer..

Fredagen har kommit, och jag känner att jag inte orkar göra ett skit ikväll, blir nog bara och va hemma och ta det lugnt.
Får väl se om Maria skulle komma förbi en sväng.

Fint väder har det varit idag oxå, synd bara att man inte har kunnat vara ute nått då :( förutom när man har gått ut och rökt...
Usch.. snart e vintern här, massa snö och kallt.. Brrr.. och bussar som alltid e försenade.. Att dom inte tar och fixar det där..
Eller så e det bara och ta sitt körkort, funderar på att börja med det igen.. kan ju köra, måste bara plugga...

Nu ska jag gå ner och ta en tvättid så att jag kan tvätta lite kläder..

Ha en bra kväll

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0