Barn....

Min allra första barndomsvän har fått sin första lilla dotter =) Nova heter hon.. Jätte fin lite tjej e det.. har bar sett på kort än så länge.. Jag ska ta och åka och hälsa på henne i Jönköping nån helg framöver..

Snart e det nog dags för mig att skaffa barn oxå.. vill inte va allt för gammal när jag skaffar mitt första barn..
Jag tänker tillbaka i tiden.... Jag blev gravid när jag va 17 år gammal.. men gjorde en abort.. hade jag behållt barnet så hade jag haft en son eller dotter på 4-5 år nu... Och för ca 1 1/2 år sen blev jag gravid igen med mitt ex.. Jag hade tänkt och behålla den här gången, men då fick jag missfall.. Blev väldigt ledsen, men tänker nu att det va nog ändå lika bra, skulle verkligen inte vilka ha några barn ihop med mitt ex..

Tänker ibland hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade gjort den där aborten, hade det varit bättre än vad det e nu.. det kan man ju aldrig få veta...

Nu måste jag gå och laga mat till imorn..


Godnatt
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0