Blev ingen Prima idag..


Gick upp från sängen fär ca: en halvtimme sen,
Skit trött så att det sved i ögonen..
Men skulle ju hinna duscha och äta frukost innan jag skulle bege mig ut till Prima..
När jag precis har ätit klart, så ringer Patrick, (min förra chef) och säger att det är bättre ifall jag kommer imorn istället, för det va nämligen bara han som va där, och jag vill ju träffa allihoppa..
Så jag åker dit imorn istället :)

Då har jag en hel dag framför mig idag, undra vad man ska ta och hitta på idag då..
Får se, ska försöka få tag på Nadya, som inte har någon mobil längre!!
Hoppas hon är hemma :)

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: Anonym

Haha är inte hemma är hos mamma ring till hennes mobil =)

2009-04-23 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0