Dikter


I wanna laugh but I cant smile.
I wanna sleep but I cant close my eyes.
I wanna love but I cant feel.
I wanna scream but I cant breath.
I wanna die so I can live.



This is my fight,
the fight with my self.
The one who maybe never´ll end.
This is the fight I must winn,
so the pain and suffering will go away.
So I can be happy, like anyone else.
This is the fight I´ll Winn.
One day I´m going to be able to stand tall.
One day I´ll take cear of my self.
One day I´ll say goodbye to my pain.



Jag önskar jag hittar en kille som mig förstår.
Har gömt mig länge här i skamvrån.
Har tittat på,när alla tågen går.
att bli äldre ger mig en kalkår.
Vill ha nån vid min sida,om ni förstår.
less på vara rädd,gömma mig bakom en oöppnad ridå.
Har slutit mig för att jag inte ska gå att nå.
men inerst inne vill jag nog att du ska hälsa på.
Knacka på och vara framåt.
har fassnat i mina ruiner utan skor och skavsår.
Är som ett litet barn,som fäller en tår.
Vill så gärna bli uptäckt,att nån kan ta mig för den jag är.
vill så gärna uppleva att vara kär.



Leende läppar , gråtande själ.
 Hemska tankar , fast jag vill väl.
 Ledsna ögon , falska skratt.
 Kalla kårar som faller var natt.
 Stark på utsidan , svag därinne..
 Mörka stunder i mitt sinne.
 Jag bär en mask som ingen kan se.
 Det är den som hjälper mig att le.
 Varför , är det bara jag som vet.
 Mina tårar har blivit min hemlighet.




Kommentarer
Skriven av: Rebecca Utan Räkor

Du skriver fint =)



Sv: God natt

2009-04-19 @ 00:42:15
URL: http://alltutom.blogg.se/
Skriven av: Daniel

Så fint.



Med djup å sorg i!

2009-04-19 @ 04:07:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0