Hur jag tycker och tänker om Maria


Så vad tycker & tänker jag om det som Maria skrev..
För det första så tycker jag att hon kunde ha ringt istället för att skriva på msn..

Hon sa att när hon åkte ner dit, så träffade hon bara Dennis.
Men det som jag har hört är att hon träffade båda där.
Hon tog med sig sin tjejkompis oxå.
Så antingen ljuger hon eller den som berättade det för mig..
och som jag känner nu, så litar jag inte på Maria för fem öre.

Hon säger att hon inte har snackat något illa om mig till dom..
Hmm.. det kanske hon inte har, med det är inte vad saken gäller heller.
Ifall folk går och snackar skit om mig, skiter jag fullständigt i,
Det är upp till andra vad dom vill tro.

Hon påstår att hon inte har gjort något fel alls,
men det tycker jag att hon gjorde från första början, när Robin började ringa till henne.
Hon skulle ha sagt ifrån eller nånting..
men hon ansåg väl att det inte va något fel!

Efter allt jag har fått veta om henne, så kan jag inte lita på henne..
Jag brukar inte gå på skitsnack och håller mig helst borta från sånt.
Men när 4 olika människor säger en och samma sak om henne,
så är det ju självklart att man tror på det..

Men om hon vill berätta sin del, så får hon gärna ringa mig,
Att skriva på msn, när man dessutom är offline, tar jag inte på fullaste allvar.

Jag är inte ute efter att bråka eller vara osams med henne.
Hon är helt enkelt inte min vän längre..

Det är vad jag tycker och tänker!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0