Lite om mig då....


Stänger du av mobilen när du sover?
Aldrig

Vem såg dig senast naken?
Hmm... Måste ha varit han som jag dejtade sist

Hur såg du ut på högstadiet?
Klicka här

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Ung och fräsch ;)

Hur var du på dagis?
Speldrottningen.. Hahaha.. Älskade att spela spel

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Kan nog inte jag svara på.. men dom som jag har jobbat med har trivts med mig :)

Biter du på naglarna? 
Nej
 
Har du något handikapp?
Nopp

Är du rädd för att få hängbröst?
Nej, inte dirket

Var du full senast du hade sex?
Nej

Hur homo är du på en skala 1 - 10 ?
0

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Rotmos

Ljuger du?
En vit lögn nån gång kanske

Har du kysst en polis?
NEJ

Har du någonting att dölja?
Ja

Kan du baka bröd?
Det kan jag nog

Vet du hur man frostar av en frys?
Ja

Utseende:
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brun/Gröna
Längd: 160
Skostorlek: 36/37
Ålder: Fyller 23 i Höst

Har du en kille just nu? Nej
Gillar du någon? Ja
Vem? Hemligt ;)
Har du haft sex? Ja, men va ett tag sen
Hur många har du haft sex med? Har inte räknat, men inte så jätte många
Har du haft många förhållande? Nej, 2 seriösa
Vad har du på dig nu? Mjukisbyxor och Linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0