Ute i vårsolen


Nu har jag kommit hem efter en dag ute i solen :)

Jag gick ner och mötte Nadja i Högdalen,
Hon va hungrig, så vi GICK till Bandhagen och satte oss på pizzerian.
Satt där i en timme, sen GICK vi tillbaka till Högdalen.

Vi gick in till biblioteken en sväng.
Satt och läste i drömboken.
Läskigt vad saker kan stämma in ibland..

Efter det, så gick vi in på Jysk och provade sängar :)
Ååhh, jag vill ha en madrass till min säng.
Men det kostar pengar!

Klockan hade redan hunnit bli kvart i 4 och Nadja åkte iväg och skulle hämta Danya på dagis.
Och jag gick då hem..

Skönt har det varit att fått röra på sig lite idag :)

Nu blir det att sätta igång med disken..

Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0