Fredag




Idag känner jag mig mycket bättre, har bara hosta kvar nu..
Fast psykist mår jag inte så värst bra, men det är en annan femma...
Idag är det Fredag oxå, jäklar vad den här veckan har gått fort..
Jag har ju inte hunnit med att göra någonting alls, bara varit hemma hela veckan..

Min mor kom hit en stund, hon har varit uppe  i Gnarp hos mormor..

Och som alltid har hon med sig hemmagjorda hallonmunkar :)

Inga planer har jag inbokat denna helg, utan får se om jag jag gör nått skojj..
Skickade ett mess till Jimmy en vän till mig och kolla ifall han och Daniela ville hitta på nått, men har inte fått något svar än..

Men ha en bra dag/kväll iallafall..
Så hörs vi senare :)

Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0