Torsdag


Hallå, Hallå.. Blev inget bloggande igår alls, va lite bakis, så låg kvar i sängen hela dagen.
En vän kom till mig i Tisdags, och vi gick ner till pizzan och drack lite öl och satt och pratade.
Har inte mått så bra på senaste tiden heller, jag har förstört min vänskap med en nära vän till mig.
Alla gör vi väl misstag och det löser sig, men inte den här gången tyvärr.

Ska åka iväg hem till en vän och sova där inatt, skönt att komma ifrån lite..
Så det blir inte så mycket mer bloggande för mig idag..
Kommer tillbaka imorn..

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Nathalie

Ja precis:) det är den:) ska bli himla trevligt!

2009-08-13 @ 17:16:22
URL: http://timeslikethese.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0