Gårdagen


Jag åkte ju då till Rågsved och mötte en tjejkompis.

Vi gick ner till pubben och drack lite öl, efter en stund kom det 2 vänner till henne och vi körde då lite billjard



Efter att vi spelat klart billjard, så skulle killarna dra hem.
Så vi åkte till Högdalen istället och gick ner på den pubben, då dom stänger kl.1 där.
Vi hade väldigt kul, drack och dansade en massa :)

Våra Galliano


Vi, med bartendern


Vi lyckades ta ett antal med sånna här bilder.. haha


Hahaha


Stängde som sagt kl.1 och vi ville ju då inte åka hem heller.
Så jag kollade med F vad han gjorde, och han va hemma och drack med 2 vänner. Så vi tog en taxi och åkte dit och gjorde dom sällskap.. Min tjejkompis åkte hem efter nån timme, medans jag stannade kvar och sov över.
hade en riktigt trevlig kväll/natt :)


Kommentarer
Skriven av: P

Ja, ibland kan man inte riktigt låta bli och shoppa när man ser något ;) och sen tar ju allt slut så snabbt om det verkligen är något man vill ha också :P



Såg ut att ni hade en skön kväll! ;) Och hot shot är ju bara så jävla gott!!! :D

2009-12-30 @ 23:13:51
URL: http://pfuck.blogg.se/
Skriven av: tess

Gud va gott med en hot shot... de kanske man skulle ta sig en mot de halsonda... //Tess

2009-12-31 @ 12:29:05
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0