Lite bilder från igår


Hann aldrig med att slänga in ett inlägg igår innan jag åkte.
Och nu kom jag nyss hem, blev att jag sov borta.
Kvällen igår va kul. Vi va ute på Grodan, va där till ca: 3, sen mötte jag upp en annan kompis och vi åkte på efterfest :)

Lite bilder från igår

Förkrök hemma hos min farbror




Kusinen Therese & Jag


Kvällens outfit


Therese & Camilla inne på Grodan



Kommer inte att vaar så aktiv på bloggen idag.
För mår skit, rent ut sagt och orkar inte sitta uppe vid datorn.
Så jag återkommer imorgon eller senare ikväll.

Hoppas ni har haft en bra helg
Och ha en trevlig Söndag.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: ; R e g i n a

varsegod , finaste :D

2009-12-27 @ 14:43:40
URL: http://reegiinaa.blogg.se/
Skriven av: P

Sorry för mitt otroligt sena svar men har haft fullt upp med annat :)



Skönt att det löste sig med killen i alla fall :)

Haft en bra jul och så? :)

Synd det där med klänningen :/ Jag har fått hem min i alla fall och den sitter skitfint! ;)

2009-12-27 @ 20:33:21
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0