Lite om igår


Oj vad segt det har varit idag.
Är hemma nu iallafall, har varit det i några timmar, men har legat och vilat, det blev ganska så sent igår, så jag är hur trött som helst idag.

Så vad gjorde jag igår då?
Jag åkte ju hem till Jimmy & Daniela, där oxå Jimi va.
Vi hade våran idolkväll, och våra skrattattacker.. hahaha :D
Vi drack lite öl och blev lite småfull.

Runt kl.12 så åker jag och Jimi.
Jimi åkte hem och jag skulle hem till en kompis på söder, han hade fest.
Men jag kom så pass sent, så festen va slut när jag kom, va bara 2 stycken där + jag, haha.. men hade trevligt ändå :)

Mår skit idag, så blir nog inte så himla mycket uppdateringar idag.
Ska iallafall skriva ett inlägg senare om vad jag tyckte om idol.
Hoppas ni får en trevlig Lördagkväll.

Kramar ♥

Jimmys & Danielas fina lilla julgran :)




VILL DU BLI VECKANS BLOGG?
KLICKA HÄR
aNMÄL DIG INNAN SÖNDAG KL. 20:00


Kommentarer
Skriven av: Emelie - EmeliesPlace

mysigt med en gran redan nu :D

2009-12-05 @ 18:35:30
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Jag drack lite parfym så jag skulle lukta gott.



Nejdå! Vilken fin gran!

2009-12-05 @ 23:45:04
URL: http://karolisrov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0