Nattkänslor


Ligger här i sängen och kan inte sova!
Ligger och tänker lite på mitt liv, hur det har varit.
Under några perioder så va det väldigt dåligt, 2 självmordsförsök, mycket alkohol & droger, åt knappt någon mat och sov inte alls mycket, utan festade bara för att slippa vara ensam hemma och må dåligt!
Nu känner jag att det börjar komma tillbaka, har börjat festa allt mer, sover dåligt och har inte ätit någon mat på flera dagar, och varför är det såhär då??
Det vet jag faktiskt inte själv, vet bara att det blir värre och värre om jag inte gör något åt saken.
Men jag har inte riktigt den orken och lusten att göra något åt det.
Utan det är så mycket lättare att bara fortsätta va ute och festa och bara skita i allt annat.

Kanske blir det bättre till nästa år.
Det här året har bara varit rena skiten.
Måste oxå sluta träffa F, börjar gilla han allt mer varje gång vi ses, och han är ingen bra kille för mig, så jag vill inte ens ha något helt seriöst med han, fast jag ändå vill det!
Jag ska nog ta och ge upp det här med killar helt, alla är ta mig fan likadana allihopp!
Alltid går jag på deras jäkla skitsnack, jag borde ha lärt mig vid det här laget!!

Nää, om jag ska försöka sova lite kanske.
Har ju sovit nästan hela dagen, så blir nog svårt att somna nu.

Godnatt

Kommentarer
Skriven av: Maoulin´

Usch, det tynger mig att läsa detta inlägg.

Det låter så fruktansvärt tråkigt. =(

Dock jag kan säga att jag kan förstå precis hur du känner och även jag har varit vid det stadiet där jag känner att; Nä nu måste jag göra något!!

Och som ett tips från mig till dig : Ju längre du väntar med att ta tag i saker och ting, desto svårare blir det att hjälpa dig själv.

Ge aldrig upp!



Och gott nytt år på dig! Vi håller tummarna på att nästa år blir kanon! ;D

Kram

2009-12-31 @ 12:17:20
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Skriven av: Fredrik

Nytt år, nya möjligheter :)

2009-12-31 @ 16:45:16
URL: http://polfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0