Inlägget som skrevs imorse när jag kom hem..


Hemma är jag nu, och är ganska onykter!
Fan klockan har redan hunnit bli 8 på morgonen, helt sjukt, hahaha.. kanske borde gå och lägga mig snart.

Tänkte berätta lite kort om kvällen:
Vi åkte hemmifrån mig strax efter 1 med taxi in mot stan.
Vi va lite oeniga om vart vi skulle gå, en ville GK, en annan ville Village.. men det slutade med att vi hamnade på Grodan, vilket va en nice klubb och så stängde det kl. 5 :)









Vi skulle åkt på efterfest i Bromma, men tjejerna gick av tunnelbanan.

Jag satt kvar såklart, typiskt mig när man e på fyllan.
Jag skulle iallafall till Bromma där ....... va och jag snackade med hans kompis och han skulle komma och möta mig, och så när jag vfäl kom till Bromma och jag ringde till ....... så svarade han, och jag bad om att få prata med Rasmus (hans vän) men det fick jag då inte, utan han sa såhär:

....... - Hallå!
Jag - Aa hej
....... - Hej
Jag - Kan jag få prata med Rasmus?
....... - Men ring till hans mobil istället!
Jag - Nej, men jag har inte hans nummer.
....... - Nej, inte jag heller (KLICK) och så la han på!


Försökte ringa ett antal gånger men han vägrade att svara!
Ursäkta mitt språk nu, men vilken äcklig liten fitta han är.

Som tur är har man några vänner som ställer upp iallafall!
Jag fick sjkuts från Slussen av en vän, och jag va såklart hungrig och ville ha hamburgare, men eftersom att klockan va halv 7 på morgonen så va det ju frukost på Mcdonalds!
Så vi åkte till kebaben i gullmars, men där höll dom på och göra något med grillen så man kunde inte beställa nått, fan vad sur jag blev, ville ju ha min hamburgare, haha!
Vi åkte istället till Shell-macken, som nu är Seven eleven och köpte mat där istället.

Lasagne, Pasta & Nudelwok





Kommentarer
Skriven av: Elin - Design&Makeup

sv: hehe ja visst är den :)

2009-12-19 @ 15:11:50
URL: http://designandmakeup.se
Skriven av: Evelina

Tack så jätte mycket :) din blogg är super fin :)

2009-12-19 @ 15:58:59
URL: http://silverninas.blogg.se/
Skriven av: Floosan

Va roligt med en tjejkväll jag är också sugen att bege mig ut och slå klackarna i taket =)

2009-12-19 @ 16:49:11
URL: http://floosan.blogg.se/
Skriven av: P

verkligen schysst av honom att göra sådär då!! Usch för sådana människor!!

Men skönt att du kom hem i alla fall :) Åå vad gott med mat på översta inlägget, är sjukt hungrig!! :)

Haft en bra helg annars då? :)

2009-12-20 @ 13:32:53
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0