Rena rama julafton :)


Hemma nu från jobbet, har nyss ätit lite mat.

Råkade försova mig imorse oxå, när jag vaknade imorse så kollade jag på klockan och den stod på halv 7 tyckte jag att det såg ut som, då kunde jag sova ca: 20 minuter till, tänkte jag. Alarmet ska ju ringa kvart i 7 och när jag vaknade så va ju alamet redan igång, men tänkte ju inte jag på, och när jag vaknade nästa gång så va klockan 8.Så jag måste ha sett helt fel på klockan, den va halv 8, inte halv 7. Så jag kom en timme sent till jobbet!

Väl hemma så fick man sig en överaskning när man såg posten.
Rena rama julafton för mig idag :D

Julkort+pengar av mormor :D


Och ett paket från Vevay med detta som inehåll




Kommentarer
Skriven av: elin leijon - blivande makeupartist

TAck så hemskt mycket :D

2009-12-09 @ 19:42:35
URL: http://elinleijon.se
Skriven av: P

Åå vad trevligt! Sådant man icke tackar nej till ;)

2009-12-09 @ 20:07:03
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0