SNÖ


Då va denna dag avklarad!
Kom lite sent till jobbet imorse, men va så trött imorse att jag somnade om, sov ju inte hemma heller :) Och vilken chock jag fick när jag gick ut genom porten imorse, va massa snö ute, och ännu mer va det ute på jobbet, men så är det ju alltid ute på landet, är mer snö där än vad det är inne i stan!

Ikväll händer det inte så mycket.
Ska gå ner och handla hem lite mat är det tänkt.
Men först ska jag räkna igenom alla röster och lägga upp vem som vann Veckans Bloggtävlingen.
Hoppas ni har haft en bra dag.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: P

Ja, varför man gör det vet jag inte..så jädra barnsligt egentligen ;P



Ok, jävligt snygga linne i alla fall :D

2009-12-14 @ 18:51:22
URL: http://pfuck.blogg.se/
Skriven av: Elin - Designandmakeup

sv: Tyskland låter ju jättekul och annorlunda än att hitta på något hemma :)

2009-12-14 @ 19:14:08
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0