Sov inte hemma inatt


Godmorgon/Förmiddag!
Kom nyss hem, sov över hos .......
Kanske va dumt gjort, med tanke på det som hände i helgen, men vi snacka om det, och jag förstår han på ett sätt varför han gjorde som han gjorde..
Men iallafall, vi låg och kolla på film en stund, sen somnade både han och jag.

Idag ska jag till min psykolog.
Känns som att det va evigheter sen jag va där, så det kan nog bli skönt att träffa han, speciellt nu innan jul, då jag oftast inte brukar må så bra..

Hoppas ni får en bra dag.
Hörs mer senare.

Kramar ♥



Glöm inte att rösta på veckans blogg
Det gör du HÄR



Kommentarer
Skriven av: Mikakela

Psykolog, varför går du till en sådan?

2009-12-22 @ 18:21:57
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0