Blev lite fest på Lördagen med =)


Jag och Nadja sov till halv 5 på eftermiddagen, med tanke på att vi gick och la oss runt halv 11 på dan..
Vi beställde hemköring med pizza, som va det äckligaste vi ätit...
Vi låg kvar i sängen i några timmar, men sen fick vi nog.
Jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning.
runt kl 9 kom en kompis till Nadja. Och med sig hade han öl och sprit.
Vi körde ölspelet och full bli man då.

När klockan hade börjat närma sig 11, så skulle vi gå och möta hans kompis som skulle komma till mig.
Och jag följde med på ett villkor, och det va om jag fick köra bilen. Och det gick han med på, blev själv lite chockad.
Men va bara ner till centrum, så det va ju ingen lång sträcka, men det va kul och köra bil igen, va flera år sen jag körde sist..

Väl tillbaka hem började vi spela igen. och fullare blev vi allihoppa.

Halv 1 åkte vi in till Gamla Stan och gick till After
dom stängde kl 3 och då åkte vi vidare till Labbet som stänger 5..

Kul hade vi den här kvällen
Här kommer lite bilder..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0