Sthlm... skit stad...

Usch vad tråkigt det är att vara hemma. Finns inte ett skit och göra här egentligen. Och ändå så bor man i huvudstaden.
Jag vill flytta... Min dröm är att flytta ner till Spanien och plugga spanska, men vågar inte flytta ner dit själv..
Så det skulle räcka med att bara flytta till en annan stad och börja om på en ny kula, men det är ju lättare sagt än gjort..
Käns lite som att man har fastnat i livet, kommer ingen vart, är tillbaka på ruta nr 1..... men men...

Idag har jag inte fått mycket gjort, vakna sent gjorde man som vanligt, så hela dagen bara försvinner.. Men imorn ska det tvättas och städas... Sånt som måste göras...

Hoppas ni har haft en trevlig kväll...

Godnatt♥

Kommentarer
Skriven av: Isabelle & Nova

Hej sweet! nu är det uppackat i nya lägenheten o sängen e ´bäddad, så, när kommer du? :)

Puss

2009-02-03 @ 01:08:56
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Skriven av: Isabelle & Nova

eller så kommer du hit imorgon o åker härifrån till honom nästa vecka, det tyckte jag låter bättre ;)

Puss

2009-02-03 @ 15:43:15
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0