Jönköping - Dag 2

Jag ,Isabelle och lilla Nova går till bussen som tar ca. en halvtimme, för att komma in till stan. Så e det när man bor ute på landet.. hehehe...

Vi gick och käka på donken, sen gick vi och handla lite till Nova, hon fick en Hello Kitty filt av mig..
Vi går runt lite i affärer, sen går vi och fikar, drack en latte som va säkert över ett år sen jag drack..

Näe klockan har börjat närma sig runt 18.00 så kommer Nicklas ( Isabelles kille ) och hämtar oss.

Tog det mest lugnt när vi kom hem, Isabelle gjorde iordning kyckling med ris....
Målade våra naglar oxå med rosa nagerlack....


Isabelles dotter Nova



Isabelle och Nova på fiket




Jag och Nova :)




Stan på kvällen



Lekte lite med kameran


Såhär fint vart det med nagerlacket :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0