Jönköping - Dag 7

Jag vaknar vid halv 1 - 1, Jag går ner och ser att Nicklas ligger och sover på soffan, jag går ut och röker, sen går jag upp och väcker Isabelle, hon va så trött och sa att hon ville vila 5 min till.. Jag gick och la mig på sängen igen, men somnade inte om.. Isabelle gick upp efter ca. 10 min. Nu hade vi ganska bråttom, vi skulle åka och måla i deras nya lägenhet...
Vi åker vid halv 2, och åker och köper färg och roller och allt som man ska ha..

Sen släpper Nicklas av mig och Isabelle utanför och han åker hem med Nova.
Sen va det bara att sätta igång.. Isabelle tyckte att det va jobbigt redan efer 5 minuter, och sa det, att vi har ju inte ens börjat.. haha..
Vi stod där till 22.00, med lite pauser såklart, Nicklas kom och hämtade oss och så åkte vi hem.
Helt slut va vi båda 2 när vi kom hem.. Vi satt framför teven bara och tog det lugnt.. Gick och la oss tidigt gjorde vi oxå, runt 1...
Sista dagen här, åker imorn....


Jag står och rollar



Isabelle trampade rakt i färgen



Fondväggen + Garderob








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0