Nyårsafton

Tänkte berätta lite kort om vad som hände på nyår..

Jag åkte hem till Nadja halv 5, för hon skulle fixa mitt hår.. Lockar gjorde jag och det blev jätte fint.. Tog sin tid gjorde det.. Blev klar strax efter 7.. Jag ringer till en taxi och åker hem till Maria, där man är bjuden på middag.. Där va oxå: Leyla, Halima, Sarah och en kompis till Leyla.. Vi käkade kyckling med klyftotatis och sallad och bröd till.. Det va jätte gott..

Sen partade vi lite hos Maria, runt halv 11 så åkte dom alla till Jordbro på fest, men jag ville inte följa med dom så jag åkte till Tyresö istället på en fest, där Michel och Chrippa va.. Kul hade jag där, vi alla på festen gick ut på 12-slaget och kollade på fyverkerierna, sen gick vi tillbaka till festen och festa :)

Runt kl. 3 så åker jag, Michel, Chrippa och 2 andra hem till Michel och Chrippa och fortsätter att festa där..
Vi festa ända fram till nästa dag..

Så en lyckad nyårsafton hade jag för an gångs skull


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0