Party med Nadja

I Tisdags när jag kom hem från Norrköing så gick jag och Nadja ut.. Vi gick först till Söder källaren,, när det stängde så gick vi till Gamla Satan för att se om After va öppet, men et va det ju inte, så vi gick in på Medusa, där hade dom öppet till 3.
Kul hade vi och man blev lite små full...

Runt halv 3 ringer Michel och säger att det e party hos han, så vi åker dit och efterfestar..
Vi festar på ända in till morgonen, va ingen ide att gå och lägga sig när klockan hade blivit så tidigt på morgonen, då både jag och Nadja hade möte dagen efter, Så jag fick sova efter det...

Kul hade jag :)

Fast jag vill inte va här i Sthlm, Jag har tröttnat, va så skönt och vara borta 1 vecka, hade velat vara kvar längre...

Nä, nu e det sovdags.. klockan är redan 5 på morgonen....


Bilder ifrån Tisdags...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0