Fest, Fest


Snacka om att man är bakis idag.. Festat 2 dagar nu..
Men kul va det igår..

Började med att vi va hemma hos Leila och drack.

Sen åkte vi till Layer Cake och festade..
Dansade och hade kul :)

Jag kom bort från Leila och Linda och hamnade på Mcdonalds.
Där träffade jag en jätte tevlig och söt kille.
Vi kommer antagligen att träffas igen.. :)

Och min kamera då...
Jag hade med mig den, men inte minneskortet..
Hur smart får man vara egentligen...
Så inga bilder den här gången igen.. :(

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Tobbe

Tack ska du ha, och tack för kommentaren. Du har en fin blogg med. Vad händer det för nåt på en sån här fredag då?

2009-07-17 @ 16:34:12
URL: http://veteran.blogg.se/
Skriven av: Tobbe

Lät som du ha haft kul iaf. ikväll blir det bara lugna puckar. Har inte sovit nånting sen inatt, och känner ibland att hjärnan hänger inte med i svängarna =)

2009-07-17 @ 16:56:50
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0