Nu är jag tillbaka hemma i Sthlm


Hallå allihoppa, nu är jag tillbaka igen :)

Åkte hem imorse från Jönköping, men hann inte vara hemma så länge.
Skulle nämligen åka och fota mig i en fotostudio (bilder kommer i eget inlägg)
Och efter det så gick jag, min lillebror & hans pappa till gröna lund.
Där träffa vi oxå Lilie + familj.. Hade jätte kul :)

Och så träffade jag ett gamalt ex från när jag va 16 år

Han jobbade i baren.. trevkigt att se han igen :)

Och i Jönköping har jag haft det trevligt & lugnt.
Vi va oxå på Borås Djurpark :) (bilder kommer i eget inlägg)
Sen sista dagen igår alltså spelade vi minigolf..
Och jag förlorade...



Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut idag..
Huvudvärk och mår illa gör jag oxå..
Åkte kanske lite för mycket på grönan.. hehe..

Lillebror & Jag i Lustiga Huset


Jag i Lustiga Huset


Jag & min vän Lilie



Godnatt
Kramar ♥




Kommentarer
Skriven av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åååh va kul :P låter skoj, ja gillar skansen

2009-07-08 @ 00:35:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Skriven av: D.Dede

Heeeey! =D



YEEEH, visst är de så ^^ de är lite wacka! =D

Dina ögon gumman, tack för att förgyller bloggen med dem ^^



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-08 @ 01:04:34
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0