Hemma igen


Nu är jag hemma igen efter en sväng i Farsta Centrum.

Där mötte vi också upp min moster och 2 av kusinerna :)

Vi gick och handla lite..

Mamma fick med sig 3 par trosor från Gina
Lillebror fick med sig en ny mobil..
Och det jag fick med mig va det här..



En flaska vin, en explorer Vodka och ett pressentkort på 299 :- från Gina.

Jag va och lämnade tillbaka en klänning där..
Några skor blev det inga, för dom har ju tagit bort Skopunkten från Farsta.
Hade tänkt att köpa ett par ballerina skor där, som jag kan ha till min klänning imorn.
Får väl se hur jag gör nu, kanske hinner åka och köpa ett par imorn istället.

Nu ska jag gå och äta lite..

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: SOFI - fotoblogg

sv: åh, okej :)

2009-06-18 @ 17:46:23
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Skriven av: sara

I morgon åker jag och hade tänkt ha en frågestund tills jag kommer hem på lördag.

ställ gärna några frågor.

det skulle göra mig glad!

kram på dig :)

2009-06-18 @ 19:46:44
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0