Åhh, jag vill jobba...

Jag längtar verkligen efter att få börja jobba igen.. Jag mår så mycket bättre av att jobba. men nu har jag precis blivit sjukskriven i 3 månader, för att jag inte kan jobba, men det är såååå tråkigt att bara gå hemma på dagarna....
Jag vill ju verkligen tillbaka till mitt gamla jobb på Prima Reklamtryck, och jag försöker, men varken soc eller arbetsförmedlingen vill hjäpla till då.. BLÄÄÄÄ på dom...

Nu ska jag gå till sängs tror jag... möte imorn på soc, vi ska prata lite om hur jag ska glra med mitt boende promblem som ännu inte är löst...

GODNATT









Kommentarer
Skriven av: muntis

Vad är du sjukskriven i om man får fråga?

2009-03-09 @ 11:16:18
URL: http://muntis.blogg.se/
Skriven av: muntis

okej trist :/ jag läser många av dina inlägg och ser att dom påverkats enormt av ditt ex eller vad jag nu ska kalla de. Han verkar ínte va något att ha

2009-03-10 @ 00:15:01
URL: http://muntis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0